کماس

معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری

کماس

معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری

جایگاه شما در آینده جهان

سهم شما از یک آینده 200 میلیارد دلاری چیست؟شما دو گزینه دارد: این متن را مانند یک خبر بخوانید و رد شوید (گزینه اول) و این متن را مانند یک فرصت بخوانید و بیاندیشید (گزینه دو).  
انتظار می‌رود رسانه دیجیتال (شامل موبایل) در سال 2016 به رسانه اصلی تبلیغات تبدیل شود و تلویزیون را برای اولین بار در تاریخ پشت سر بگذارد. بازار جهانی 100 میلیارد دلاری برای تبلیغات در رسانه های دیجیتال تخمین زده شده است.

چالیوود علیه هالیوود! انتظار می‌رود تا اوایل سال 2017 میزان فروش فیلم‌ها در چین از ایالات‌متحده پیشی بگیرد. در سال، 2015 میزان فروش سینماها در چین با 50% رشد به حدود 7 میلیارد دلار رسید. با همین روند امسال به فروش 10 میلیارد دلاری می رسد. این را مقایسه کنید با مجموع فروش 11 میلیارد دلاری آمریکا و کانادا در سال 2015. تعداد کارگردانان و تهیه‌کنندگان آمریکایی که کار در چین را به حضور در هالیوود ترجیح می‌دهند کم کم در حال افزایش است.
 
دیگر "واقعیت" کافی نیست. اگر می‌خواهید آینده را ببینید، باید برای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده آماده شوید. «واقعیت مجازی» یک محیط واقعی یا خیالی را بازسازی و حضور فیزیکی شخص را در آن محیط شبیه‌سازی می‌کند و به او اجازه تعامل با محیط تازه را می‌دهد. وقتی شخص هدست واقعیت مجازی را روی سر خود می‌گذارد، در جلوی خود محیطی تازه را می‌بیند که وضعیت آن با تغییر موقعیت بدن و سر او تغییر می‌کند و او بعد از مدتی احساس می‌کند که در محیطی واقعی قرار گرفته است.
از طرف دیگر «واقعیت افزوده»، نمای زنده از محیط فیزیکی واقعی اطراف کاربر است که به آن توسط حسگرهای کامپیوتری، عناصری اضافه‌شده است. برای مثال، شما دوربین موبایل را روبه‌روی نمایی از شهر می‌گیرید و در نمایشگر موبایل علاوه بر تصویر شهر، مکان رستوران‌ها یا پمپ‌بنزین‌ها مشخص می‌شود. پیش بینی می شود فروش هدستهای های واقعیت های مجازی تا سال 2020 به 21 میلیارد دلار بالغ شود.

انیمیشن یعنی پول. میانگین سود خالص صنعت سینما در حال حاضر 16 درصد است ولی سود «شِرِک» (یک انیمشین معروف) 36 درصد بوده است. با بررسی فروش جهانی فیلم‌هایی آمریکایی در دنیا را بین سال‌های 2002 تا 2011 ژانر انیمیشن، پرسودترین ژانر در صنعت فیلمسازی معرفی شده است.

تحلیل راهبردی:
وقتی این واقعیت ها را که در مجله آینده نگر منتشر شده می خوانید، چه ایده ای در مورد آینده در ذهن شما شکل می گیرد. به این سه فرصت فکر کنید:
1- تولید انیمشین های تعاملی که مخاطبین بتوانند در چند جای فیلم سناریوی خود را انتخاب کنند و پایان فیلم را در صورت پیش رفتن این فیلم بر اساس انتخاب های خود ببینند.
2- ایجاد تورهای مجازی از طبیعت بکر ایران با استفاده از واقعیت مجازی که طرف بتواند کنار پلنگ ایرانی و طبیعت ایرانی زندگی کند.
3- بانکداری شخصی با استفاده از واقعیت مجازی.
یک بازار 200 میلیارد دلاری در این فرصت ها و روندها نهفته است. سهم شما می تواند بیش از 20 میلیون دلار از این بازار باشد، به شرط اینکه گزینه دو را انتخاب کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 23:01 http://3micolon.com

www.3micolon.com
به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد