کماس

معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری

کماس

معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری

شرکت Yahoo فروخته شد!


شرکت Yahoo این سالها، حال و روز خوشی نداشت و با تغییر مدیرعامل هم اتفاق مثبتی را تجربه نکرد. این پیشکسوت اینترنتی که زمانی محبوب ترین سایت اینترنتی را داشت اخیرا به دنبال خریدار می گشت و در نهایت توسط شرکت verizion اپراتور بزرگ آمریکایی با قیمت 4.8 میلیارد دلار خریداری شد.
شرکت Verizon سال گذشته هم AOL را خریده بود و حالا با تصاحب Yahoo تعداد کاربران خود را از 700 میلیون به حدود 2 میلیارد نفر گسترش می دهد.  
با فروخته شدن شرکت Yahoo چه بلایی بر سر Emailهای کاربران Yahoo  خواهد آمد؟

وقتی خانم مریسا میر در سال 2012 به مدیریت یاهو رسید سرویس‌های اصلی یاهو نیز در حال سقوط بودند. خانم مریسا سعی کرد تا با تعطیل کردن سرویس‌های جانبی و کم‌مخاطب بر روی سرویس‌های اصلی مانند ایمیل و تامبلر تمرکز کند و به کاربران موبایلی خدمات متنوعی عرضه کند.


اما با وجود اخراج کارمندان و تعطیلی دفاتر در کشورهای مختلف یاهو نتوانست جلوی ضرردهی خود را بگیرد و در میان خریدارانی مانند توییتر و Verizon ، این اپراتور آمریکایی بود که با خانم مریسا و هیئت مدیره این شرکت به توافق رسید.

البته اگر از سرویس‌های یاهو مانند ایمیل آن استفاده می‌کنید نگران نباشید. مسلّماً Verizon قصد تعطیلی این سرویس را ندارد و برعکس احتمال دارد در آینده امکانات بیشتری نیز برای جذب کاربران بیشتر در Yahoo شاهد باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد